Ga naar hoofdinhoud
0703695799 info@think-av.nl
Magazijn Bleyenberg Den Haag
Het Magazijn

In de zomer van 2017 opende een nieuwe, intieme, club in het centrum van Den Haag: Het Magazijn. De kleine club is gevestigd in de kelder van Bleyenberg, vernoemd naar de oud-bedrijfsleider van het voormalige Kwantum pand. Helaas is onder andere door Covid-19 besloten om de club te sluiten.

Specificaties:

Front:
2x RES 2
2x F218

Delay:
2x RES 2SH

Fills (bar, chill):
F101, F81, F55

Monitor:
2x F1201

Versterkers:
3x FFA 6004DSP-G2

Aandacht vanuit de media:

3voor12 – Het Magazijn van Bleyenberg
“Er zijn een paar dingen die we belangrijk vinden. Het zal hier vrij donker zijn, mensen worden hier in hun waarde gelaten en iedereen zal zich hier gelijk voelen. En er hangt natuurlijk een heel goed geluidssysteem.”

Mixmag – New in town: 10 of the best clubs to open in 2017
“A former furniture store within the basement of a storage room in The Hague is the last place you’d expect ‘The Warehouse’ to be opened, but with a Funktion-One soundsystem and 150-person capacity, it makes for an unbeatably intimate Dutch party.”

Website Magazijn: hetmagazijn.club